Onsdagen 1 mars var det dags för GKA:s årsmöte. Mötet hölls i Café Limhällen, vid Urbergsterassen, för andra året. Det var 23 medlemmar som hörsammat kallelsen. ARQ/Martin svingade klubban och föredragslistan avklarades raskt. Protokoll från mötet har YNZ Claes Gunnar redan skickat ut till medlemmarna.

Efter mötet berättade Johan/SA3BYC som är vår DL3 lite om hans roll som länk mellan klubbarna i distriktet och SSA. Efter hans föredragning blev det dags för gott kvällsfika som serverades av cafeet. AVQ:s fond bjöd på förtäringen eftersom det var årsmöte.

När smörgåsarna var tuggade drog CLA/Karl-Olof igång auktionen av prylarna som fyllde borden. Som vanligt fick många kvalitetsprylar nya ägare. Det är alltid kul med en riktig GKA-auktion och med CLA i högform!

Vid tangentbordet
SA3ARQ/Martin