Månadsmöte Januari 2012

Är nyss hemkommen från ett trevligt månadsmöte med mycket prat om diverse olika saker. Det låter som om det är mycket på gång i föreningen med både rally-samband, repeatrar, studiebesök, omdaningar i mötesformerna och massor av mer saker.

Några saker som jag har hört utanför mötet är intresse bland medlemmarna för att förbättra APRS funktionen och möjlighet till D-Star repeatrar i området. De som är intresserade kan ju skriva en rad i forumet eller dyka upp på mötena och försöka komma fram till vad man vill göra.

Bifogar lite bilder från dagens möte. SA3BGM visade upp sitt tävlingsbidrag till bästa namnskylt till loppisen i Eskilstuna, men detta får förbli hemligt för er som inte var med på mötet.