Månadsmöte November 2011

Då är ännu ett möte till ända. Jag undrar just hur många möten klubben haft där det i stort sett varje gång varit underhållande föreläsare, studiebesök, auktioner eller andra aktiviteter på schemat. Något som jag tycker kan sägas är att vi har väldigt trevligt i alla fall och det känns bra att det har ordnat till sig med bilförsäljningar, ekonomi, m.m.

Efter det sedvanliga medlemsmötet med information och samtal om både ditt och datt så höll SM5DIC/Ragge ett föredrag om hur han hjälpt till att utbilda poliser i Kongo Kinshasa (som google vill översätta till Könshasa, vad nu det är) under två år. Mycket intressant och Ragge är verkligen en duktig berättare som gärna får komma tillbaka med fler underhållande föredrag.

One thought on “Månadsmöte November 2011”

Comments are closed.