Över tjugo klubbmedlemmar och sambandsoperatör deltog i novembers möte på Gävle Bro. Det var med glädje att vi även hade en gästbesök av Jan-Olof Nyman, Sandvikens Motorklubb tillika medlem i Svensk Bilsportförbundets säkerthetskommitté, som gav oss färsk information från förbundet samt beröm för vår professionella insatser under de sista årets tävlingar. Det kommer att finnas skärpt krav på säkerhetssamband på tävlingar framöver.

Efter några punkter på agendan hade avklarats bjöd klubben på en räkmacka med dryck. Sedan presenterade NTA/Ove den nya “Blåpärmen” som alla operatörer får stor nytta av. Sista punkten på agenda var “övriga frågor” och här belönades alla deltagare med en LED ficklampa från Lars Olsson fonden. Detta för att underlätta med aktiviteterna på vintersamband.

gm SA3ARQ