Onsdagen 2 mars var det dags för GKA:s årsmöte men också det första IRL ( In Real Life ) möte sedan mycket länge. Mötet hölls i Café Limhällen, vid Urbergsterassen, och det var en trevlig lokal att mötas i denna gång. Det var 24 medlemmar som hörsammat kallelsen. ARQ/Martin svingade klubban och föredragslistan avklarades raskt. Protokoll från mötet har MGU/Charles redan skickat ut till medlemmarna.

Efter mötet fick vi lära känna Johan/SA3BYC som är vår vice DL3. Thomas SA3UTS/Thomas vår nya DL3 var närvarande på jitsi. Johan presenterade sig själv och berättade om vad vi kunde vänta oss av DL3 under det här nya året. Efter hans föredragning blev det dags för gott kvälls- fika som serverades av cafeet. AVQ:s fond bjöd på förtäringen eftersom det var årsmöte.

När smörgåsarna var tuggade drog CLA/Karl-Olof igång auktionen av prylarna som fyllde borden. Det var WEO, VRO, ARM och AVQ:s fond som var säljare och det var “skrämmande” låga priser på de kvalitetsprylar som bytte ägare. Kul med en riktig GKA-auktion igen och med CLA i högform!

Vid tangentbordet satt Dick/CBR